Агентствам
АГЕНТСЬКА УГОДА № __________
м. Київ „___” __________ 201_р.
Приватне підприємство «Анніра» (ліцензія Державної служби туризму і курортів на туроператорську діяльність від 03.04.2009 р., АВ № 467106 ), платник податку на прибуток на загальних підставах, надалі "Туроператор", в особі директора Альошиної Інни Леонідівни, що діє на підставі Статуту, з однієї Сторони, та ___________________________ (ліцензія ____ № ___________ від _________________ надалі "Турагент", в особі _______________________________, платник податку на прибуток, що діє на підставі _________________, з іншої Сторони, уклали цю Угоду про наступне:
I. Предмет угоди
1.1. Турагент за дорученням та в інтересах Туроператора за винагороду здійснює посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту Туроператора, а саме: укладає договори на туристичне обслуговування з третіми особами (туристами) на реалізацію туристичного продукту, наданого Туроператором, а Туроператор сплачує винагороду Турагенту.
Туроператор забезпечує виконання укладених Турагентом за цією Угодою договорів на туристичне обслуговування з туристами (далі Договір) на умовах, вказаних в Заявці (Додаток 1). Заявка та зміни до неї підписуються уповноваженими особами Турагента та завіряються печаткою. Договір на туристичне обслуговування вважається укладеним в момент відправлення Туроператором Турагенту Підтвердження Заявки.
Договори з туристами Турагент укладає самостійно від свого імені.
1.2. До Угоди долучається ваучер Туроператора, що є невід’ємною частиною цієї Угоди.
1.3. Туроператор надає Турагенту інформаційні послуги, пов’язані з наданням туристичних послуг.
1.4. Туроператор і Турагент підтверджують свою правоздатність на укладення договорів, передбачених п.1.1 цієї Угоди, а також право на організацію, забезпечення та реалізацію туристичного продукту, що підтверджується положеннями їх Статутів та Державної служби туризму і курортів України.
2. Визначення термінів.
2.1. Терміни “Туроператор”, „Турагент”, „Турист”, “туристична послуга”, “туристичний продукт”, “ваучер” відповідає визначенням цих понять в Законі України “Про туризм”.
"Заявка Турагента" - заповнений Турагентом бланк, встановленої Туроператором форми, на паперовому чи електронному носії для бронювання Турпродукту.
"Підтвердження заявки" – письмова відповідь Туроператора по електронних чи факсимільних засобах зв'язку на Заявку Турагента, у якій міститься згода Туроператора на надання Турпродукта.
"Ануляція" – письмова відмова Турагента від замовленого або придбаного у Туроператора Турпродукта чи його частини, а також відмова Туроператора від надання замовленого або придбаного Турпродукта у випадках визначених у даній Угоді. Турпродукт вважається придбаним в момент укладення Турагентом з Туристом договору на туристичне обслуговування.
"Зміна заявки Турагента" - Ануляція попередньої Заявки Турагента та подання нової Заявки Турагента, що має відмінність від раніше поданої.
2. Обов’язки сторін.
2.1. Туроператор зобов'язаний;
2.1.1. З метою забезпечення прав та законних інтересів громадян – споживачів туристичних послуг Туроператора здійснювати фінансове забезпечення своєї цивільної відповідальності перед туристом Турагента, що підтверджується Гарантією виконання зобов’язань №128/09-Г, що видана ВАТ „Торговельно-фінансовий банк „Контракт” 31.03.2009 на суму 20 000 Євро.
2.1.2. Забезпечити Турагента довідковими, методичними, рекламними й іншими матеріалами, необхідними для підготовки та укладення Турагентом договорів на туристичне обслуговування.
2.1.3. Своєчасно та якісно виконувати свої обов'язки за укладеними Турагентом договорами на туристичне обслуговування;
2.1.4. Протягом 48 годин з моменту отримання Заявки від Турагента надати її підтвердження або відмову (у разі неможливості її виконання третіми особами).
2.1.5. Вчасно інформувати Турагента про зміни у порядку обслуговування і перевезення Туристів, ціни на послуги, а також надавати іншу необхідну для виконання цієї Угоди інформацію.
2.1.6. У випадку зміни програми поїздки, проінформувати про це Турагента письмово (по електронній пошті або по факсу), про що Турагент повинен повідомити Туриста. Якщо Турагент не передає відповідну інформацію Туристу, то Туроператор не несе відповідальності за претензії, що виникли в результаті цього зі сторони Туриста.
2.1.7. Вчасно передати належним чином оформлені ваучер, проїзні документи, страховий поліс та інші документи, які необхідні для здійснення поїздки туристом Турагента. Передача таких документів здійснюється в офісі Туроператора представнику Турагента не пізніше, ніж за 5 годин до початку Туру. Якщо Туроператор відкриває групову транзитну шенгенську візу, то передача документів, які необхідні для здійснення поїздки туристом Турагента, здійснюється за 2 години до початку Туру у місці яке заздалегіть призначив Туроператор.
Неповна, чи несвоєчасна оплата Турагентом Турпродукту надає право Туроператору відмовити у видачі таких документів, що тягне за собою наслідки, визначені в п. 3.7. Угоди.
2.1.8. Нести відповідальність перед Туристом, в розмірі, який не перевищує подвійної вартості Турпродукту, за шкоду, що виникла внаслідок дій (бездіяльності) одного із виконавців послуг, обумовлених договором на туристичне обслуговування, укладеним Турагентом з Туристом на виконання цієї Угоди.
Розмір відшкодування збитків, завданих Туристу з вини Туроператора, не може перевищувати розміру фактично завданих та підтверджених документально збитків.
2.1.9.У випадку неможливості підтвердити одну або кілька послуг, що входять до складу Заявки Турагента, проінформувати про це Турагента. Туроператор може встановити строк не більше шести годин на зміну Турагентом непідтвердженої послуги (послуг).
2.1.10.У випадку ненадходження від Турагента змін щодо непідтвердженої Туроператором послуги (послуг), Туроператор залишає за собою право Анулювати замовлення Турагента без повідомлення і без застосування до Турагента штрафних санкцій.
2.1.11. Протягом 2-х робочих днів з дня бронювання надати Турагенту рахунок на оплату вартості Турпродукта.
Підтвердження бронювання послуг Туроператор повідомляє Турагента шляхом надіслання Підтвердження Заявки електронними чи факсимільними засобами зв'язку.
2.1.12. Забезпечувати здійснення страхування Туриста (медичне та від нещасного випадку) на підставі угод зі страховими фірмами.
2.1.13. У випадку зміни реквізитів Туроператора (банківські реквізити, юридичної та/або фактичної адреси фірми, даних уповноваженої особи та ін.), Туроператор зобов'язаний у термін до кінця місяця у якому стались ці зміни інформувати про них Турагента.
2.2. Туроператор має право:
2.2.1. Відмовитися від виконання договорів, укладених Турагентом відповідно до цієї Угоди, при порушенні Турагентом або туристами Турагента умов Угоди. У разі відмови від виконання цієї Угоди у зв’язку з неповною або несвоєчасною оплатою коштів відповідно до п.3.1. цієї Угоди, відповідальність несе Турагент.
2.2.2 Вимагати відшкодування витрат, понесених Туроператором, у разі відмови від поїздки, перенесення строків поїздки з ініціативи туристів Турагента або у разі відмови туристів Турагента від замовленого готелю, транспортного засобу.
2.2.3. Відмовитись від цієї Угоди без відшкодування Турагенту матеріальних та моральних збитків у разі: виникнення форс-мажорних обставин, при яких надання туристичних послуг не можливе; у випадку не оформлення в’їзних віз туристам у разі відмови у видачі віз посольством.
2.2.4. У разі відмови інопартнером у бронюванні замовленого готелю замінити на інший рівноцінний або вищої категорії без відшкодування коштів або відмовитися від виконання заявки.
2.2.5. Вносити зміни до програми турів та вартості туристичного продукту у межах, передбачених законодавством, попередньо повідомивши про це Турагента не пізніше ніж за 10 днів до початку туристичної подорожі у випадку, якщо її тривалість становить більше ніж 10 днів, за 5 днів до початку туристичної поїздки у випадку, якщо її тривалість становить вiд 2 до 10 днів. При цьому збільшення ціни туристичного продукту не може перевищувати 5 відсотків його первісної ціни.
В односторонньому порядку вносити зміни в програму турів та вартість турпродукту після їх реалізації Турагентом у наступних випадках:
- погіршення умов подорожі та зміна її термінів. Погіршенням умов подорожі вважається відхилення від умов, передбачених програмою туру щодо обсягу та якості надання туристичних послуг, які пов’язані з необхідністю зменшення кількості послуг або надання послуг нижчої якості. Не вважається погіршенням умов подорожі збільшення вартості туру у зв’язку з наданням послуг вищої якості, порівняно з програмою туру, в межах, визначених законодавством.
- непередбачене збільшення транспортних тарифів та вартості авіаційного палива;
- введення нових або підвищення діючих ставок податків і зборів та інших обов’язкових платежів;
- різка зміна курсу національних валют;
- непередбачена зміна умов розміщення туристів суб’єктами, що надають готельні послуги, в країні перебування.
2.2.6. На виконання зупинки на маршруті в будь-якому пункті, крім пункту відправлення та призначення. Не є зміною програми туру зміна маршруту перевезення без зміни пункту відправлення та пункту призначення.
2.2.7. Об’єднати рейси, здійснити рейс з посадкою та анулювати рейс у випадку не завантаження та економічної недоцільності.
2.2.8. Турагент повинен виходити з того, що Туроператор формує туристичний продукт із послуг, які надають треті сторони, таким чином Туроператор є посередником між суб’єктом, який в натурі отримує комплекс туристичних послуг (туристом) та суб’єктами, які фактично надають туристичні послуги (приймаючою стороною, готелем, транспортною компанією, страховою компанією). У випадку неможливого надання Туроператором сформованого їм туристичного продукту в повному обсязі або одного з його елементів (овербукінг, сурбукінг та т.п.) Туроператор залишає за собою право анулювати підтверджену їм раніше заявку на туристичне обслуговування, повернув повну вартість турпродукту або запропонувати альтернативний турпродукт аналогічної якості. При цьому, у випадку прийняття Турагентом альтернативи, попередня заявка вважається автоматично анульованою, а зобов’язання Туроператора виникають щодо альтернативного турпродукту.
2.3. Турагент зобов'язаний:
2.3.1. Укладати від свого імені за дорученням Туроператора договори з туристами на реалізацію турпродукту Туроператора на умовах, в т.ч. цінових, які визначені Заявкою до цієї Угоди; самостійно здійснювати розрахунки з туристами за укладеними з ними договорами.
2.3.2. До укладення договору на туристичне обслуговування та до початку надання туристичних послуг надати споживачу Турпродукту інформацію, визначену в ч. 4 та 5 ст. 20 Закону України "Про туризм".
2.3.3. Надати всі необхідні документи та дані про туриста для оформлення туру. Туроператор не несе відповідальності за правильність оформлення закордонного паспорта туриста.
2.3.4. Забезпечити надання туристом достовірної інформації, необхідної для оформлення документів для поїздки, в т.ч. достовірні відомості з місця роботи, та повідомити Туроператора про порушення законодавства, митного та візового режиму з боку туриста, якщо такі мали місце в минулому. У разі виникнення негативних наслідків з причини надання Турагентом або туристом недостовірних, недійсних, неправильно оформлених або підроблених даних або документів та виникнення у зв’язку з цим матеріальних витрат (збитків) Туроператора, Туроператор не несе відповідальності за анулювання поїздки і оплачені кошти не повертає.
2.3.5. Визначити в договорі з туристом, що такий договір між Турагентом та туристом набирає чинності з моменту підтвердження Туроператором заявки.
Дотримуватись умов та правил, що обумовлені цією Угодою.
2.3.6. Надавати Туроператору Заявки за формою, погодженою сторонами, що містять умови туру та обов’язкові дані про туристів Турагента (П.І.Б., точна дата та рік народження, паспортні дані, маршрут поїздки, транспортні умови, назва готелю, тип розміщення, харчування, контактні телефони, домашню адресу, необхідність забезпечення страхуванням та інше). Заявка, яка не містить всіх даних, що вимагаються Туроператором, вважається недійсною.
2.3.7. Своєчасно оплачувати надані в рамках цієї угоди рахунку-фактури.
2.3.8. Не чинити жодних дій, що суперечать умовам цієї Угоди, інтересам Туроператора, що можуть завдати шкоди його іміджу.
2.3.9. Ознайомити Туриста з умовами та тарифами страхування (медичного та від нещасного випадку), яке забезпечує Туроператор. Згоду Туриста на забезпечення страхування Туроператором оформляти заявою у письмовій формі. При наявності у туриста Турагента договорів на страхування (медичного та від нещасного випадку) Турагент зобов’язаний завчасно (до початку туру) надати копію медичного полісу Туроператору.
2.3.10. На запит Туроператора надавати йому інформацію про хід виконання доручення (укладення договорів) за цією Угодою.
2.3.11. Забезпечити доведення до туриста повної та достовірної інформації про поїздку, туристичні послуги та правила поведінки у країні перебування.
2.3.12. Укладати письмові договори з туристами. Включати до угоди з туристом наступні положення: а) зобов’язання поважати політичний та соціальний устрій, традиції, звичаї, релігійні вірування країни (місцевості) перебування; б) у разі необхідності зробити медичні щеплення проти хвороб; в) дотримуватись правил поведінки та вимог щодо збереження об’єктів історії, культури, природи тощо; г) не порушувати громадський порядок та дотримуватись вимог законів, що діють на території країни (місцевості) перебування; д) дотримуватись правил внутрішнього розпорядку та протипожежної безпеки в місцях проживання; е) уникати дій, що можуть призвести до виникнення претензій з боку третіх осіб як до туриста, так і до Туроператора; є) у разі навмисного або ненавмисного пошкодження, псування майна чи здійснення інших протиправних дій в місцях проживання чи перебування, відшкодувати збитки, спричинені неправомірними діями; ж) не порушувати еміграційний режим; з) виконувати митні та прикордонні правила. Туроператор не несе відповідальності за дії прикордонних, митних та інших офіційних служб країн, які відвідує або перетинає турист. У випадку конфлікту туриста з цими службами і невиконання Угоди з цієї причини турист не має права вимагати повернення коштів; и) у випадку надання послуг туристу третьою особою (приймаючим туристичним підприємством) не в повному обсязі або неналежної якості, турист зобов’язаний зробити про це запис у ваучері Туроператора, засвідчений печаткою та підписом відповідальної особи приймаючого туристичного підприємства у країні перебування туриста, або скласти відповідний акт, завірений приймаючою стороною; к) згоду на забезпечення страхування Туроператором; л) штрафні санкції при ануляції туру; м) узгодження місць зупинки на маршруті перевезення Туроператора; н) інші права Туроператора.
2.3.13. Перевіряти у Туриста наявність, строк чинності та правильність оформлення необхідних документів на проїзд (паспорт, документ для проїзду дітей, клопотання та т.п.). Турагент відмовляє Туристу в укладенні договору на туристичне обслуговування якщо:
а) термін чинності візи з моменту перетину кордону країни, на в'їзд до якої видана віза, є меншим від терміну перебування Туриста у цій країні, або меншим від строку, визначеного компетентними органами цієї країни;
б) віза використана за кількістю в'їздів (виїздів) до (з) відповідної країни;
в) строк чинності закордонного паспорта з моменту перетину кордону країни, до якої подорожує Турист, є меншим від строку встановленого компетентними органами цієї країни;
г) не оформлені, не правильно оформлені документи, що дають право на виїзд дітей за кордон України, а саме:
- відсутнє нотаріально засвідчене клопотання батьків або законних представників батьків чи дітей у разі потреби самостійного виїзду неповнолітнього за кордон;
- не вписані відомості про дітей, які їдуть за кордон разом з батьками (законними представниками) в паспорти батьків чи одного з батьків (законних представників);
- не вклеєні в паспорти батьків (законних представників) та не скріплені печаткою фотографії дітей віком від 5 до 18 років;
- при виїзді за межі України дитини, яка не досягла шістнадцяти років, відсутня нотаріально посвідчена згода батьків (усиновлювачів), піклувальників та відсутній їхній супровід або супровід осіб, які уповноважені ними.
2.3.14. Забезпечити страхування Туристів молодших 1 (одного) року та старших 75 (сімдесят п'ять) років, або запропонувати таким Туристам самостійно укласти договори медичного страхування та страхування від нещасного випадку на час перебування у турі.
2.3.15. Приймати від Туриста плату за надання Турпродукту шляхом безготівкового розрахунку або готівкою.
2.3.16. У випадку звернення Туриста до Турагента з претензіями, у письмовій формі проінформувати про це Туроператора протягом одного робочого дня з моменту отримання претензії від Туриста. Попередити Туристів про те, що претензії після закінчення 2-х тижневого строку з моменту закінчення подорожі, а також без копії акту, складеного Туристом та уповноваженим працівником організації, що надавала послуги Туристу, та завіреного підписом представника Туроператора в країні перебування, до розгляду Туроператором не приймаються.
2.3.17. Забезпечити зберігання документів Туриста (проїзних документів, страхового поліса, ваучера), отриманих від Туроператора, до моменту передачі їх Туристу. Передати Туристу ці документи в строк, визначений договором на туристичне обслуговування.
2.3.18. Негайно у письмовій формі сповіщати Туроператора про зміни в Заявці Турагента чи відмову від неї у вигляді Зміни Заявки або Ануляції.
2.3.19. Сплатити Туроператору штрафні санкції за Ануляцію придбаного у Туроператора Турпродукта, а також за Зміну заявки Турагента на придбаний Турпродукт, в розмірі, вказаному в пп. 6.1, 6.2, 6.3. цього Договору.
2.3.20. При Ануляції або Зміні заявки Турагента здати Туроператору невикористаний ваучер, страховий поліс та інші документи, що надають право Туристу на отримання туристичних послуг. У разі не здачі вказаних документів, нові документи на ім'я того самого туриста Туроператором не видаються.
При Ануляції або Зміні заявки Турагента, оформити відповідні зміни в договорі на туристичне обслуговування відповідно до положень ст. 654 Цивільного кодексу України.
2.3.21. При наявності у Турагента-юридичної особи філій, які проводять таку ж діяльність як і Турагент, вказати їх реквізити.
2.3.22. Надавати допомогу Туроператору при врегулюванні ним питань, що виникли в результаті пред'явлення Туристом претензії.
2.3.23. У випадку зміни реквізитів Турагента (банківські реквізити, юридичної та/або фактичної адреси фірми, даних уповноваженої особи та ін.), Турагент зобов'язаний у термін до кінця місяця у якому стались ці зміни інформувати Туроператора з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2.3.24. За день до початку туру уточнити час вильоту літака і при його зміні довести інформацію до Туриста.
2.3.25. Узгоджує з туристами місця зупинок на маршруті перевезення Туроператора.
2.3.26. Повідомляє туристам про порядок зміни готелю за ініціативою туриста після початку туру, в країні тимчасового перебування (вступає в силу правило ануляції броні готелю за три ночі, а також про додаткові витрати, що виникають – на трансфер).
2.4. Турагент має право:
2.4.1. Отримати в повному обсязі плату за послуги (винагороду), передбачену цією Угодою. Утримати належні йому за цією Угодою суми (винагорода та ін.) з коштів, що належать перерахуванню Туроператору за цією Угодою.
2.4.2. На відшкодування збитків у разі невиконання або неналежного виконання умов цієї Угоди з вини Туроператора.
2.4.3. Турагент не має права одночасно з поданням Туроператору Заявки, зазначеної в п.2.3.6. цієї Угоди, подавати ідентичні Заявки на організацію такого туру (подорожі) іншим Турагентам та Туроператорам.
3. Розрахунки за угодою.
3.1. Для виконання укладених договорів з туристами Турагент зобов’язаний перерахувати Туроператору кошти у розмірі, визначеному в рахунках-фактурах Туроператора. Ціна Турпродукту визначається шляхом множення прайсової вартості Турпродукту на комерційний курс (евро, долар) на дату виставлення рахунку. В прайс-листах, що надаються Турагенту, Туроператор вказує вартість туристичних послуг в доларах США або в евро.
3.2. За надання агентських послуг за цією Угодою Турагент отримує від Туроператора агентську винагороду (плату за посередницькі послуги), розмір якої визначається окремо щодо кожного туру у рахунках-фактурах або актах виконаних послуг.
3.3. Туроператор надає Турагенту право самостійно утримувати плату за посередницькі послуги (винагороду) із отриманих від туристів коштів.
3.4. Зазначена у п.3.1. сума коштів у рахунках-фактурах має бути внесена Турагентом безготівковим переказом на розрахунковий рахунок Туроператора протягом 2 (двох) банківських днів з моменту виставленого рахунку-фактури.
Оплата повинна бути підтверджена надходженням грошових коштів на поточний рахунок Туроператора.
У випадку одержання Турагентом рахунку за одну, дві чи три доби до початку подорожі, строк оплати також становить 2 банківські дні, але при цьому Турагент повинен підтвердити своє зобов'язання (про сплату вартості Туру протягом трьох банківських днів) Гарантійним листом. При несплаті коштів у строки, визначені в Гарантійному листі, Турагент зобов'язаний сплатити Туроператору штраф у розмірі 100% (сто) відсотків від вартості Турпродукту.
3.5. Додаткові послуги, не зазначені у цій Угоді, та заброньовані послуги сплачуються туристами Турагента окремо, безпосередньо на місці перебування туриста.
3.6. Усі види платежів по договору проводяться в гривнях.
3.7. Несвоєчасна або неповна оплата Турагентом вартості Турпродукта надає Туроператору право відмовити в наданні Турпродукта, навіть якщо Турагент вже отримав Підтвердження Заявки. При відмові Туроператора від надання Турпродукта за один день до початку туру через причини зазначені у цьому пункті, Турагент зобов'язаний сплатити штраф Туроператору в розмірі 100% (сто) відсотків від вартості Турпродукту.
При відмові Туроператора від надання Турпродукту з причин зазначених в цьому пункті, Турагент несе відповідальність перед Туристом за розірвання (відмову) від договору на туристичне обслуговування.
3.8.Несвоєчасна чи неповна оплата Турагентом виставленого Туроператором рахунку знімає з Туроператора всю відповідальність, пов'язану з виконанням зобов'язань за Договором. У цьому випадку Туроператор залишає за собою право Анулювати Заявку Турагента із застосуванням штрафних санкцій відповідно до п.6.1., 6.2. цього Договору. Наданий Туроператором рахунок на оплату є відповідним попередженням Турагента.
При ануляції Заявки Турагента з причин зазначених в цих пунктах, Турагент несе відповідальність перед Туристом за розірвання (відмову) від договору на туристичне обслуговування.
3.9. Турагент має право зменшити ціну реалізації Турпродукта, встановлену Туроператором виключно за рахунок своєї агентської винагороди, але в розмірі не більше 5 (п'ять) % від прайсової вартості Турпродукта.
3.10. Кошти, отримані Турагентом від реалізації Турпродукту Туристам, не є власністю Турагента (транзитні кошти), за винятком агентської винагороди Турагента і ввірені йому на тимчасове зберігання до здійснення розрахунків з Туроператором.
4. Агентська винагорода.
4.1. За виконання зобов’язань за Договором з реалізації Турпродукту Турагент одержує агентську винагороду в розмірі ----------- від вартості реалізованого Турпродукту збільшеної із застосуванням коригуючого коефіцієнту.
4.2. Право Турагента на утримання агентської винагороди виникає в момент коли Турист почав користуватися послугою, що входить до складу Туристичного продукту і використання якої передує у часі усім іншим послугам, які входять до складу Туристичного продукту.
4.3. Агентська винагорода може змінюватися в сторону збільшення відповідно до особливих умов продажу Туроператора. Зміна агентської винагороди оформляється Додатком до Договору.
5. Відповідальність Сторін.
5.1. У випадку порушення (невиконання чи неналежного виконання) своїх зобов'язань за Договором однією із Сторін, Сторона, що порушила свої зобов'язання, несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України та умов Договору.
5.2. Під невиконанням чи неналежним виконанням зобов'язань за Договором розуміється:
5.2.1. Для Турагента:
- надання неповного пакета документів, письмово погодженого Сторонами, для оформлення туру Туристу (Туристам);
- надання неправильно оформлених документів чи документів, що містять недостовірну інформацію;
- несвоєчасна чи неповна оплата рахунків Туроператора;
- ненадання Туристам інформації про загальні правила продажу Турпродукту Туроператора, у т.ч. інформації про умови здійснення подорожі, включаючи інформацію, зазначену в пп. 2.3.12. та 2.3.13. Договору;
- не перевірка наявності та правильності оформлення паспортних та візових документів у Туристів відповідно до пп.2.3.13. Договору;
- інше невиконання або неналежне виконання умов Договору.
5.2.2. Для Туроператора:
- ненадання вчасно замовленого та оплаченого Турагентом і підтвердженого Туроператором Турпродукта;
- неправильне оформлення документів (у тому числі візових), необхідних для здійснення подорожі, якщо зобов’язання по оформленню таких документів взяв на себе Туроператор;
- несвоєчасна передача Турагенту документів, необхідних для використання Турпродукта;
- ненадання або несвоєчасне надання інформації, необхідної для належного виконання цього Договору;
- інше невиконання або неналежне виконання умов даного Договору.
5.2.3. У випадку невиконання з вини Туроператора своїх зобов'язань, передбачених Договором, щодо надання підтвердженого Турпродукта, він несе відповідальність перед Турагентом у формі грошової компенсації вартості ненаданого з вини Туроператора Турпродукта або його ненаданої частини, або у формі взаєморозрахунку з Тураненством у вигляді туристичних послуг. Туроператор у випадку необхідності має право замінити замовлений готель або номер у готелі на рівноцінний або вищої категорії без зниження в класі обслуговування.
5.2.4. Туроператор не несе відповідальності за скасування чи зміну часу відправлення та прибуття транспортних засобів та пов'язані із цим зміни обсягу і строків туру. У цих випадках відповідальність перед Турагентом і Туристом відповідно до правил пасажирських перевезень несуть авіакомпанії та інші транспортні компанії та інші треті особи відповідно до законодавства.
5.2.5. Туроператор не несе відповідальності за зберігання багажу, цінностей та документів Туристів протягом усього періоду Туру.
5.2.6. Туроператор не несе відповідальності, якщо рішенням влади чи відповідних осіб Туристу відмовлено в можливості в'їзду чи виїзду внаслідок порушення правопорядку або інших причин, або якщо внаслідок будь-яких інших причин ( у тому числі з причини хвороби туриста), незалежних від Туроператора, Турист не скористався Турпродуктом. Будь-які компенсаціїу цих випадках Туристу не виплачуються.
5.2.7. Туроператор не несе відповідальності щодо відшкодування грошових витрат Туриста за оплачені послуги, якщо Турист у період обслуговування за своїм розсудом чи в зв'язку із своїми інтересами не скористався всіма чи частиною запропонованих та сплачених послуг та не відшкодовує Турагенту та/або Туристу витрати, що виходять за межі послуг, підтверджених Туроператором.
5.2.8. Туроператор не несе відповідальності за витрати Туриста, пов'язані із настанням страхового випадку. У разі настання страхового випадку, претензії по витратах Турист пред’являє в страхову компанію, вказану в страховому полісі.
5.2.9. У разі відмови туристів Турагента від поїздки або перенесення строків поїздки з ініціативи туристів Турагента вартість чартерних перевезень відшкодуванню перевізником не підлягає згідно з Правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Міністерства транспорту України 25.07.2003 №568, зареєстрованих в міністерстві юстиції України 29.08.2003 за №8076 ст.20, відповідно – не повертається Турагенту для розрахунку з туристом; не повертається також вартість розміщення в готелі за три ночі.
6. Штрафні санкції.
6.1.У випадку Ануляції Турагентом (чи Туроператором відповідно до п. 3.8. Договору) раніше поданої Заявки на придбаний Турпродукт в тому числі при Зміні замовлення Турагента на придбаний Турпродукт штраф для Турагента складає при терміні Ануляції (Зміни Заявки Турагента) до початку туру:
-від 45 до 35 днів 10 % від вартості Турпродукта ;
-від 34 до 25 днів 30 %від вартості Турпродукта;
-З (24) днів і менше 50 % від вартості Турпродукта;
-за (16) днів і менше (при відмові Туроператора надати Турпродукт Турагенту за умов, викладених в п. 3.7. Договору) – 100 % (сто) від вартості Турпродукта.
Штраф сплачується на підставі рахунку виставленого Туроператором.
6.2. У випадку відсутності Ануляції Турагента, несплати Турагентом Турпродукта, неявка туриста на рейс на Турагента накладається штраф у розмірі 100 % (сто) від загальної вартості Турпродукта.
6.3. У випадку внесення змін прізвищ в документах Туриста, за виключенням авіаквитків, виправлення неточностей в документах з вини Турагента, він сплачує Туроператору штраф в розмірі еквівалентному 25 гривням за кожну особу.
6.4. У випадку Ануляції чи Зміни Заявки Турагента вартість квитків на чартерні та регулярні авіарейси не повертається.
6.5. У випадку порушення Туристами, що використовують туристичні послуги Туроператора, діючих правил проїзду, реєстрації чи провозу багажу, нанесення збитків майну транспортної компанії чи порушення правил проживання в готелі або недотримання законодавства країни перебування, штрафи стягуються з винної особи в розмірах, передбачених відповідними правилами і нормами транспортної компанії, готелю, країни перебування. Туроператор та Турагент в даному випадку відповідальності не несуть.
7. Рекламації.
7.1. Усі пред'явлені Турагентом рекламації повинні містити: прізвище, ім'я та по-батькові Туриста, період і місце його перебування, а також супроводжуватися актом, складеним Туристом, уповноваженим працівником організації, що надавала послуги Туристу, та завіреним підписом представника Туроператора в країні перебування. Рекламації повинні бути направлені Туроператору не пізніше 14 днів із дня закінчення Туру. Разом з рекламацією Туроператору надається копія Договору Турагента з Туристом, підписана туристом претензія та інші документи, що мають відношення до інциденту. За підтвердженими Туроператором рекламаціями представниками Сторін обговорюються і приймаються рішення щодо розмірів, строків і порядку виплати компенсації Туристам.
7.2 Туроператор розглядає отримані від Турагента рекламації і надає відповідь в межах строків, визначених Законом України "Про звернення громадян".
7.3. Рекламації, подані чи заявлені Турагентом з порушенням вимог п.7.1 Договору з його вини, Туроператором до розгляду не приймаються. Турагент несе по них самостійну відповідальність без права пред'явлення вимог до Туроператора та без права задоволення таких вимог за рахунок Туроператора.
8. Форс-мажорні обставини.
8.1. Сторони звільняються від майнової відповідальності за невиконання зобов'язань, передбачених Договором, при виникненні форс-мажорних обставин, а саме: повінь, землетрус, цунамі, епідемії й інші стихійні явища природи; пожежі, вибухи, виходи з ладу чи ушкодження транспортних засобів; страйк, саботаж, локаут і інші непередбачені ситуації, що безпосередньо вплинули на виконання умов даного Договору; оголошена чи неоголошена війна, революція, масові безладдя; законні чи незаконні дії органів державної влади.
8.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себе зобов'язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов'язана в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання і припинення дії даних обставин.
9. Порядок вирішення спорів.
9.1. Усі спори чи розбіжності, що можуть виникнути з Договору чи в зв'язку з ним, будуть, по можливості, вирішуватися шляхом переговорів між Сторонами. При неможливості такого вирішення, спори і розбіжності передаються на розгляд у господарський суд.
10. Термін дії та інші умови.
10.1. Даний Договір набуває сили з моменту підписання і діє до __.__.201_ р.
10.2. Сторони погодили, що при укладенні Договору та Додатків до нього Сторонами можуть використовуватися факсові та електронні копії документів, які прирівнюються до оригіналів.
10..3 Сторони зберігають за собою право достроково розірвати даний Договір за умови відсутності невиконаних взаємних зобов'язань, які виникли з цього Договору, що повинно підтверджуватись актом бухгалтерської звірки між Сторонами. Сторона-ініціатор розірвання Договору повинна письмово попередити іншу Сторону про свій намір розірвати Договір у строк не менше 30 днів до дати розірвання Договору.
10.4. В частині фінансових взаємин Сторін Договір зберігає свою силу до проведення повного взаєморозрахунку між Сторонами.
10.5. Даною угодою Турагент погоджується на всі місця зупинки на маршруті перевезення Туроператора.
10.6. Будь-які зміни і доповнення Договору мають силу за умови, якщо вони зроблені в письмовій формі, за підписами обох Сторін та оформлені Додатками до нього.
10.7. Після підписання Договору всі, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що стосуються Договору, втрачають юридичну силу.
10.8. Зміни в Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється Додатком до Договору.
10.9. Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками Сторін.
10.10. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов Договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.
10.11. Договір складений українською мовою, на 8 (восьми) сторінках у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, кожний примірник має однакову юридичну силу.
11. Місцезнаходження та реквізити сторін.
ТУРОПЕРАТОР: ТУРАГЕНТ:
Приватне Підприємство «Анніра»
Код ЄДРПОУ 32378581
01004 , Україна, м. Київ, вул.. Рогнідинська, 4, оф. 9.
Телефон/факс: +38 (044) 235 63 60
E-mail:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Р/р 26003173266 в КРД «Райффайзен Банк «АВАЛЬ»
М.КИЇВ МФО 380805 Адреса 02098 ,м. Київ, вул. Дніпровська набережна,
11, к. 141
Адреса місцезнаходження дирекції 01004,
м. Київ, вул. Рогніденська 4, оф. 9.
Директор_________________ Альошина І.Л.
м.п. м.п.